חדש על המדףמלוחיםמתוקים

חדש! השטוחים האהובים בציפויים מפנקים:

אסם משיקה בייגלה שטוחים בציפויים מפנקים של שוקולד וקרם קרמל

אסם, מובילת שוק החטיפים והבייגלה בישראל, משיקה בייגלה שטוחים בציפויים מפנקים בשני טעמים: שוקולד חלב וקרם קרמל. שני המוצרים יושקו בחודש ינואר ויישארו כמוצרים קבועים על מדפי הבייגלה.
בייגלה שטוחים של אסם עשו מהפך בעולם הבייגלה כשהושקו בשנת 2011 והכניסו משב רוח רענן לקטגוריה. צורתו החדשנית של הבייגלה שטוחים יצרה סנסציה על מדפי הבייגלה והמוצרים אזלו בתוך ימים ספורים מהמדפים.
כ-13 שנה לאחר ההשקה של בייגלה שטוחים, החליטו באסם להביא את הדבר הגדול הבא בשטוחים ולהתחבר לטרנד המתוק מלוח שממשיך לצבור תאוצה בשוק המזון. באסם עבדו על פיתוח שיהווה שילוב מנצח בין צורתו האייקונית והאהובה של בייגלה שטוחים לבין ציפויים מפנקים של קרם קרמל ושוקולד.
בייגלה שטוחים מצופים שוקולד וקרם קרמל יוצרים חווית אכילה מרגשת בפה בזכות שילוב הטעמים של הציפוי המתוק והבייגלה שטוחים המלוח. הסדרה נועדה לרגש את אוהבי הבייגלה שטוחים עם טעמים חדשים ומפנקים.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "השקת בייגלה שטוחים ב-2011 עשתה מהפכה בקטגוריית הבייגלה, ושטוחים אסם הפכו במהרה למותג אייקוני ואהוב במיוחד. אנו באסם קשובים לצרכנים ומחפשים תמיד את הטרנדים החמים כדי להעניק לצרכן טעמים חדשים ומרגשים. בייגלה שטוחים בציפויים של קרם קרמל ושוקולד מכילים שוקולד איכותי במיוחד, ואנחנו בטוחים שכל מי שיטעם יתאהב בהם מיד ולא יוכל להפסיק…"
בייגלה בציפוי שוקולד חלב / קרם קרמל: תכולה: 120 גרם. כשרות: כשר חלבי, בד"צ העדה החרדית, ירושלים. ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק.

קרדיט צילום: סטודיו אסם

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן